Det er mit!!!

Jeg skulle lige sunde mig over, at jeg nu havde købt et hus helt alene... At jeg selv stod med lån, forbrugsudgifter, forsikringer og ikke mindst renovering... Men derefter gik jeg amok med mit kamera, så jeg for altid vil kunne fastholde, hvordan huset så ud, inden jeg gik i gang med renoveringen.



Facade ud mod vejen

Facade ud mod vejen

I stueplan indeholder rækkehuset entré, køkken, stue og trappe op til 1. sal og ned til kælderen :

Køkken
Stuen ud mod haven

Stuen ind mod køkkenet
 På 1. sal indeholder huset to børneværelser, et soveværelse og et badeværelse :

Trappeopgang
Simones værelse

Nicolais værelse
Soveværelse

Balkon foran soveværelse og Nicolais værelse
Badeværelse

Kælderen indeholder bryggers, to disponible rum, et stort kælderrum og badeværelse :

Stort kælderrum
Bryggers
Badeværelse i kælderen
Derudover er der 249 m2 grund - et lille stykke foran med plads til garagen og en aflang have bag huset :

Udgang til haven fra stuen
Haven
Facade ud mod haven
Det var de råmateriale, jeg havde at arbejde med - og derefter var det bare at gå i gang med at få det til at se ud, som jeg gerne ville have det til :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar