Badeværelsesprojekt

I tilstandsrapporten for huset er det angivet, at der er målt for meget fugt i det ene hjørne i køkkenet.

Lige ovenover det hjørne i køkkenet, er badeværelset og afløbet til badekarret. Af frygt for at det er afløbet i badekarret, der skaber fugten i køkkenet, vælger jeg derfor at låne nogle ekstra penge, så jeg kan få renoveret badeværelset på 1. sal.

Badeværelset er indrettet med det charmerende grønne inventar fra slut-70'erne starten af 80'erne, så det er blevet renoveret for ca. 30 år siden (huset er oprindeligt fra 1960).

Alle rør, alt inventar, alle fliser osv skal skiftes i badeværelset. Så derfor kommer der selvfølgelig billeder af rummet, som det ser ud inden renoveringen :o)





Så er det ellers bare at gå i gang :o)

I erkendelse af, at her er nogle fagområder, som jeg ikke har forstand nok på - eller som skal udføres af en autoriseret fagmand (VVS) - så har jeg til badeværelsesprojektet allieret mig med en VVS-mand og en murer :o)

Men derfor er der stadig masser af handywoman arbejde til mig selv ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar